Σταμάτης Κραουνάκης | του αγίου Ανδρέα

artfixΓιορταζε ο βουτσινας και μνημοσυνο του πατερα μου..σαν σημερα το 1995 γυρισαμε αυτο το κλιπ,τη θυμαμαι τη μερα ,μετα απο βροχη στον ελαιωνα στην πνυκα,με ενα αισθημα,»για παντα»,βυθισμενος στο αχρονο, ο σουλης απο το ελικοπτερο,»κυτταγε» την αθηνα, δεκαεφτα χρονια πριν!!ωχωχωχ..μ εκανε ασπρομαλλη,μου μοιαζω σημερα,δε βρισκαμε μακιγιερ,μουχαν φερει μια ελεεινη καουκα<περουκα>,και τελικα θυμηθηκα τελευταια στιγμη,την θεα κασσανδρα σπαθοπουλου,που με εφτιαξε γερουλη!τεραστια υπεροχα κοκκινα φτερα,στην πνυκα,στην ταρατσα του «ηβη»και τ απογεμα στο σπιτι της μαγιας τσοκλη στο θησειο,οταν βγηκαμε εβρεχε πολυ..σημερα υγιης,οι φιλοι μου καλα,οι δικοι μου καλα,μαχιμος και ορθιος και με ματια ανοιχτα στη θυελλα,
προγραμμα ημερας…για μενα και την ομαδα…10.00 πμ παρασταση παιδικου.12+5 www.vimafm995.gr ..12.30 προβα η αγκαλια η μεγαλη,4.00 σεμιναριο για τον αριστοφανη με την καθηγητρια ευανθια στιβανακη «αριστοφανης και κοινωνια»,10.00 παρασταση «δε μασαμε μπιζζ»,ο κοσμος ερχεται κοντα μας ,ελπιζω ακομα
..πως με κοβεις γιατρε μου?…

Σχολιάστε

